кабинет | наставник (сарадник) за предавања (вежбе) | време консултација | контакт |
---|---|---|---|
73 | Редовни професор др Душко Илић | Информације нису доступне! | 011.3531.053, |
81 | Редовни професор др Ана Орлић | Уторак, 10:45-11:45, Четвртак 13:00-14:00 | 011.3531.060, |
73 | Редовни професор др Владимир Мрдаковић |
Среда (14-15) и Четвртак (13-14) | 011.3531.053, |
24 | Редовни професор др Дејан Сузовић | Понедељак (12-13) и Петак (12-13) | 011.3531.035, |
24 | Асистент Давид Николић | У договору. | Информације нису доступне! |
Напомена: Термини консултација ће се мењати само у случају промене распореда предавања и вежби. |
категорија | тип | назив документа / Датотека | кБ/МБ) | датум |
---|---|---|---|---|
Општа |
![]() |
222 кБ | 18.05.2015. | |
Напомена: Уколико немате инсталиран програм за читање pdf фајлова, можете га бесплатно преузети са следеће веб адресе |
Шифра предмета | Студијски програм | Врста и ниво студија | Статус предмета |
---|---|---|---|
ОА4О3114 |
Физичко васпитање и спорт |
основне академске студије |
обавезни |
Број ЕСПБ | Семестар | Фонд часова (недељни) | Фонд часова (годишњи) |
4 |
седми |
3+0 |
45 |
• Кратак опис предмета
Садржај предмета Моторна контрола генерално се бави проблематиком моторног управљања, као и проблематиком формирања моторног програма и моторне меморије. Суштинско питање које се обрађује у оквиру предмета односи се на то како заправо човек управља покретима у зависности од задатака и спољашњих услова, односно у каквој су интеракцији централни нервни систем и локомоторни апарат у зависности од ових фактора. На основу описивања ових механизама у различитим старосним добама стиче се увид у генезу формирања специфичних моторних вештина. У програм предмета уводи се и појам трансфера моторног учења, као и његово егзакто апликовање у пракси, с обзиром да представља веома значајно подручије у процесу моторног учења.
• Циљ предмета
Циљ предмета је да студенти усвоје елементарна знања о начину формирања моторних програма и стратегијама моторног учења, да разјасни чиниоце процеса који утичу на извођење и унапређење моторних вештина, као и да опише факторе који утичу на нарушавање технике извођења основних и сложених покрета.
• Исходи предмета
Очекује се да сваки студент буде оспособљен да познаје процесе усвајања одређене моторне вештине и познаје које су то кључне варијабле које утичу или посредују приликом моторног учења, затим да познаје како и на који начин се одређене моторне вештине развијају у периоду раног узраста и на кој начин опадају у каснијим узрасним добима, и да познају начине дефинисања варијабли који репрезентују грешку у извођењу покрета. Жеља је да најбољи студенти, на основу јасне преставке о томе како људи по деловима и у целини контролишу и координишу мускуло-скелетни систем, буду у способности да егзактно издвајају кључне варијабле које нарушавају технике простих и сложених кретања и конципирају и управљају процесима за исправљање истих, да познају утицај различитих унутрашњих и спољашњих фактора на техинку извођења одређених кретања, да познају методологију егзактног израчунавања трансфера у моторном учењу.
Шифра предмета | Студијски програм | Врста и ниво студија | Статус предмета |
---|---|---|---|
ОА4О28 |
Физичко васпитање и спорт |
основне академске студије |
обавезан |
Број ЕСПБ | Семестар | Фонд часова (недељни) | Фонд часова (годишњи) |
4 |
седми |
3+0 |
45 |
• Кратак опис предмета
Садржај предмета Моторна контрола генерално се бави проблематиком моторног управљања, као и проблематиком формирања моторног програма и моторне меморије. Суштинско питање које се обрађује у оквиру предмета односи се на то како заправо човек управља покретима у зависности од задатака и спољашњих услова, односно у каквој су интеракцији централни нервни систем и локомоторни апарат у зависности од ових фактора. На основу описивања ових механизама у различитим старосним добама стиче се увид у генезу формирања специфичних моторних вештина. У програм предмета уводи се и појам трансфера моторног учења, као и његово егзакто апликовање у пракси, с обзиром да представља веома значајно подручије у процесу моторног учења.
• Циљ предмета
Циљ предмета је да студенти усвоје елементарна знања о начину формирања моторних програма и стратегијама моторног учења, да разјасни чиниоце процеса који утичу на извођење и унапређење моторних вештина, као и да опише факторе који утичу на нарушавање технике извођења основних и сложених покрета.
• Исходи предмета
Очекује се да сваки студент буде оспособљен да познаје процесе усвајања одређене моторне вештине и познаје које су то кључне варијабле које утичу или посредују приликом моторног учења, затим да познаје како и на који начин се одређене моторне вештине развијају у периоду раног узраста и на кој начин опадају у каснијим узрасним добима, и да познају начине дефинисања варијабли који репрезентују грешку у извођењу покрета. Жеља је да најбољи студенти, на основу јасне преставке о томе како људи по деловима и у целини контролишу и координишу мускуло-скелетни систем, буду у способности да егзактно издвајају кључне варијабле које нарушавају технике простих и сложених кретања и конципирају и управљају процесима за исправљање истих, да познају утицај различитих унутрашњих и спољашњих фактора на техинку извођења одређених кретања, да познају методологију егзактног израчунавања трансфера у моторном учењу.
власник сајта | сајт | Веб адреса - линк | Датум |
---|---|---|---|
Универзитет у Београду - Факултет спорта и физичког васпитања | Часопис „Физичка култура“ | www.fizickakultura.com | 14.03.2014. |
Универзитет у Београду - Факултет спорта и физичког васпитања | FSFV conference | www.fsfvconferencera.rs | 29.08.2014. |
напомена: Прекид у повезивању сајта Факултета са неким од наведених линкова можете пријавити вебмастеру |