Odluka Dekanskog kolegijuma Štampa
Odluke
četvrtak, 09 april 2020 14:19

Na osnovu ovlašćenja koja proizilaze iz člana 35. Statuta Univerziteta u Beogradu – Fakulteta sporta i fizičkog vaspitanja (02-br. 934/18-2 od 6. juna 2018. godine), zbog vanrednog stanja u kome se nalazimo i u skladu sa stavovima iskazanim na sastanku prodekana za nastavu fakulteta u sastavu Univerziteta u Beogradu od 7. 4. 2020, kojim je rukovodio prorektor za nastavu, prof. dr Petar Bulat i sednice Senata Univerziteta u Beogrdu od 8. 4. 2020. godine, Dekanski kolegijum Univerziteta u Beogradu – Fakulteta sporta i fizičkog vaspitanja je na sastanku održanom 9. 4. 2020. godine elektronskim putem, doneo je sledeću:

 

O D L U K U

 

  1. Molimo nastavnike i nenastavno osoblje fakulteta za strpljenje i maksimalnu toleranciju u međusobnoj komunikaciji i komunikaciji sa studentima, u još većoj meri nego što se to podrazumeva i kada je stanje redovno. Niko od nas nije nikada bio u ovakvoj situaciji i svako se sa njom nosi na svoj način.
  2. Mole se nastavnici da intenziviraju svoje napore da se nastava održava na najbolji mogući način u datim okolnostima, pri čemu se dozvoljava raznovrstan pristup. Nastavnici imaju autonomiju da u skladu sa specifičnostima svoga predmeta, brojem studenata, tehničkom opremljenošću, znanjem i zdravstvenim stanjem, biraju najbolje načine za realizaciju nastave.
    • Ostaje preporuka da to u najvećoj meri bude preko platforme MS Teams. Moguće je da će nakon ukidanja vanrednog stanja biti doneta obavezujuća odluka da sva nastava bude dostupna i On line jer to doprinosi kvalitetu studiranja, a tada će se izabrati jedna platforma. Pretpostavka je da će to biti MS Teams, jer ga koristi najveći broj nastavnika.
  3. Mole se studenti da u još većoj meri aktivno učestvuju u realizaciji nastave, što je najvažniji preduslov za pripremu i polaganje ispita kada za to dođe vreme, kao i da uče gradivo za teorijske (završne) ispite. Podstičemo studente na komunikaciju sa profesorima po svim pitanjima vezanim za nastavu i predstojeće ispite.
  4. Generalni stav koji se iskristalisao na oba pomenuta sastanka je da aktivnosti fakulteta treba da se odvijaju u što većem obimu, ali uz poštovanje svih mera koje propisuje vanredno stanje.
    • Molimo nastavnike da analiziraju i eventualno modifikuju predispitne obaveze na predmetima, sa ciljem da nađu načine koji bi omogućili da studenti obavljaju predispitne obaveze, strogo vodeći računa o regularnosti izvršavanja ovih obaveza od strane studenata.
      Kolega Mirkov, u dogovoru sa prodekanom za nastavu, intenzivno radi na iznalaženju najboljeg načina za realizaciju provere znanja putem kolokvijuma preko platforme MS Teams. Za nekoliko dana treba očekivati uputstvo po ovom pitanju.
      Nastavnici koji su sigurni da imaju pouzdane načine da proveravaju znanje studenata imaju autonomiju da to čine na način koji izaberu ali samo kao kolokvijume, odnosno delove predispitnih obaveza, uz odgovornost za regularnost tako obavljenih predispitnih radnji.
      Polaganje ispita se ne može odvijati na daljinu, već to ostaje da se obavi „uživo“ u prostorima fakulteta kada prođe vanredno stanje.
    • Studenti sa mentorima mogu da biraju i prijavljuju teme završnih radova na osnovnim i master studiama. Oko tehničke realizacije treba se obratiti šefu studentske službe.
    • Studenti doktorskih studija i njihovi mentori treba da nastave da rade na projektima tema doktorskih disertacija i gotovih disertacija, a usvajanja istih se odlažu do kraja vanrednog stanja, s obzirom da će svi rokovi vezani za disertacije biti pomereni u odnosu na dužinu trajanja vanrednog stanja.
  5. Sve aktivnosti oko izbora u zvanja se prekidaju i biće nastavljene nakon završetka vanrednog stanja uz produženje rokova u odnosu na na dužinu trajanja vanrednog stanja.
  6. Nacionalno akreditaciono telo radi, tako da se aktivnosti Fakulteta oko akreditacije novih studijskih programa nastavljaju.

 

Dekanski kolegijum,
Dekan, dr Saša Jakovljević, red. prof.

 

Preuzmite zvaničnu dokumentaciju:
 povratak na sadržaj  Odluke