Предмети на студијским програмима:
|
|
|
|
|
Датум и место рођења: 23.06.1984. Сремска Митровица, Република Србија. |
Образовање / Академска каријера:
- 2021. Докторска дисертација, Универзитет у Београду - Факултет спорта и физичког васпитања; тема: „Повезаност моторичких способности и егзекутивних функција ученика млађег школског узраста“
- Запослен на Факултету спорта и физичког васпитања од 01.10.2017. године;
- 2012. Диплома – Мастер, Факултет спорта и физичког васпитања, Београд; тема: „Повезаност породичних фактора са бављењем младих спортом“
- 2011. Диплома, Факултет спорта и физичког васпитања, Београд; тема: „Два модела реализације часа изборног спорта у старијим разредима основне школе“
- 2008. Диплома, Педагошки факултет, Сомбор; тема: „Пожељне особине личности учитеља“
|
Наставно искуство:
- 2022-тренутно. Доцент на Универзитету у Београду - Факултету спорта и физичког васпитања;
- 2017-2022. Асистент на Универзитету у Београду - Факултету спорта и физичког васпитања;
- 2013-2017. Професор разредне наставе у ОШ „Светозар Милетић“, Земун;
- 2012/2013. Професор разредне наставе у ОШ „Бранко Радичевић“, Батајница.
|
Пројекти:
- Од 2022. до 2025. године учешће у пројекту „EACEA“ организације, под називом „Monitoring physical fitness to enhance the development of physical literacy in children and adolescents“. Циљ пројекта је да се кроз раније успостављени, интерактивни систем праћења физичких способности и физичког развоја деце на међународном нивоу, допринесе физичкој писмености деце и младих. На тај начин се ствара свест о користима физичког вежбања, као важне вредности савременог друштва.
- Од 2019. до 2022. године учешће у пројекту „EACEA“ организације, под називом „The European Network for the Support of Development of Systems for Monitoring Physical Fitness of Children and Adolescents – FitBack“. Циљ пројекта је праћење физичких способности и физичког развоја деце на међународном нивоу и пружање повратних информација ученицима, родитељима, тренерима, лекарима и другим заинтересованим стручњацима, о овим битним аспектима развоја деце.
|
Објављени радови:
- Milošević, V. J., Milanović, I., Radisavljević Janić, S., & Orlić, A. (2024). The relation between physical fitness components and inhibition in preadolescents: The role of shared and unique fitness variance. Sport, Exercise, and Performance Psychology, 13(3), 240-253. https://doi.org/10.1037/spy0000345.
- Carraro, A., Santi, G., Colangelo, A., Mäestu, J., Milošević, V., Morrison, S.,Olvera-Rojas, M., Podnar, H., Jurak, G. (2023). Usability evaluation of the international FitBack web portal for monitoring youth fitness. Sport Sciences for Health, 19, 1363-1373. https://doi.org/10.1007/s11332-023-01117-0.
- Marković, M., & Milošević, V. (2023). Unstable compared to stable core exercises improve muscular endurance in preadolescents and adolescents: An eight-month randomized trial. Kinesiology, 55(1), 85-94. https://doi.org/10.26582/k.55.1.9
- Milošević, V. J., Orlić, A., Purić, D., Radisavljević Janić, S., Lazarević, D., & Milanović, I. (2021). The relationship of aerobic and motor fitness with executive functions in preadolescents. Current Psychology, 40(11), 5536-5546. https://doi.org/10.1007/s12144-019-00514-4.
- Milosevic, V., Petrovic, A. (2015). Reliability of field-based tests for monitoring and assessing physical fitness in preschool children. Serbian Journal of Sport Sciencess, 9(1), 20–26.
- Milošević, V., Vesković, A. (2013). Family as an agent for sport socialization of youth. Serbian Journal of Sport Sciences, 7(3), 143–149.
|
Интересовања:
- Методика физичког васпитања; Програми физичког васпитања; Образовни исходи и стандарди; Физичка писменост; Интегративна настава; Унапређење моторичких и когнитивних способности ученика кроз наставу физичког васпитања.
|
|