Exercising & Sokol Movement
Speedy links
© 2014 Факултет спорта и физичког васпитања, Универзитет у Београду | Благоја Паровића 156 | 11030 Београд, Србија | +381(11)3531-000 | контакт |
Svrha studijskog programa |
Curriculum 2021/22 onwards - Osnovne akademske studije | |||||||||||
Studijski program ima jasno definisanu svrhu i ulogu u obrazovnom sistemu, dostupnu javnosti. Svrha studijskog programa je obrazovanje studenata za rad u oblasti sporta i fizičkog vaspitanja. Studijski program obezbeđuje sticanje kompetencija koje su društveno opravdane i korisne, posebno sa stanovišta vrednosti sporta i fizičkog vaspitanja za život i posebno zdravlje, dece, omladine, odraslih i nacije uopšte. Program omogućava sticanje teorijskih znanja i praktičnih veština neophodnih za rad u području sporta, sportske rekreacije i delom fizičkog vaspitanja (školskog sporta). Svrha programa se ogleda u: sticanju neophodnih znanja za rad u sportu (obrazovanje stručnjaka u sportu), školovanju stručnjaka u oblasti rekreacije, osposobljavanje studenata za nastavak školovanja na višem stepenu obrazovanja, posebno za rad u procesu obrazovanja, sticanju znanja koja su u funkciji delimičnog osposobljavanja za rad u području fizičkog vaspitanja (školski sport), a u skladu sa ciljevima obrazovanja i vaspitanja. Dodatno, svrha studijskog programa nije samo u osposobljavanju studenata za rad, već i da u praksi kritički, kreativno i inovativno razmatraju probleme. Program je u potpunosti u skladu sa osnovnim ciljevima Fakulteta sporta i fizičkog vaspitanja. Nastavni sadržaji koji se izučavaju u okviru studijskog programa usklađeni su sa generalnom misijom i ciljevima Fakulteta sporta i fizičkog vaspitanja u stvaranju kompetentnih i samostalnih stručnjaka u oblasti fizičkog vaspitanja, sporta i rekreacije, a u skladu sa potrebama društvene zajednice. Program se temelji na vrednostima koje su se jasno izdvojile kroz tradiciju dugu više od osamdeset godina postojanja fakulteta, ali i na neophodnim inovacijama u skladu sa savremenim potrebama u oblasti.
|