Телесно вежбање и соколство
Брзи линкови
© 2014 Факултет спорта и физичког васпитања, Универзитет у Београду | Благоја Паровића 156 | 11030 Београд, Србија | +381(11)3531-000 | контакт |
Циљеви |
Специјалистичке струковне студије Спорта, путем образовних садржаја у оквиру предвиђених модула, имају за циљ постизање компетенција Тренера специјалисте у изабраној ужој области, које су у складу са савременим трендовима сличних програма у свету. У процесу стицања компетенција примењују се одговарајуће методе организације наставе и процеса учења у пољу спорта и физичког васпитања. Циљеви студијског програма произилазе из важећих докумената: Статегије развоја спорта и Закона о спорту, као и других нормативних-законских аката који су донети на нивоу Републике Србије, као и потребе за школовањем кадрова са проширеним и продубљеним знањима, умењима и вештинама у ужим областима спорта, него што је то било на првом нивоу студија. Циљ студијског програма је у функцији обезбеђивања специјализованог стручног кадра у области спорта у складу са захтевима Националног оквира квалификација. Циљ студијског програма је да, путем заједничких предмета за све модуле обезбеди образовни оквир у складу са интердисциплинарним и мултидисциплинарним карактером струке. На тај начин студенти проширују општу културу и специфична знања која су неопходна за њихову професионалну делатност. У том смислу програм има следеће циљеве:
Образовни циљеви Специјалистичких струковних студија остварују се у једној од четири уже специјалистичке области - модула: М1- Дечији спорт; М2 - Спорт са изабраном спортском граном, М3 – Велнес и фитнес и М4 - Специјално физичко образовање. Циљеви студијског програма су проширивање и продубљивање знања умења и вештина у односу на први ниво образовања:
Циљеви програма су усклађени са компетенцијама стеченим на Првом нивоу студија. Они су, такође, у складу са дефинисаним задацима и циљевима Факултета спорта и физичког васпитања и доприносе њиховом реализовању.
Повратак на почетну страну "Специјалистичке струковне студије спорта"
|