Књиге и уџбеници Појединачни спортови Пливање у настави
  • SrpskiSrpski
  • English English

Главна навигација

  • Почетна
  • Вести
  • Упис 2024/25.
  • О Факултету
  • Наставници и сарадници
  • Најбољи студенти
  • Студије од 2021/22
  • Студије од 2014/15
  • Студије од 2008/09
  • Специјалистичке струковне
  • Библиотека
  • Информатор о раду
  • Веб линкови
  • Завршни радови
  • Визит карта
  • Пројекти
  • Партнери
  • EDUROAM
  • Контин. медиц. едукација

Студирање

  • Предмети ИАС-ОАС-ОСС
  • Изборни предмети
  • Стари наставни програми
  • Мастер предмети
  • Предмети ССС
  • Испитни рокови
  • Документa

Издања

  • Књиге и уџбеници
  • Годишњак
  • Зборници
  • Часопис „Физичка Култура“
  • Како да купим ?

Курсeви и семинари

  • Курсеви за тренере
  • Фитнес курсеви
  • Школа за аниматоре
  • Семинари

Телесно вежбање и соколство

  • Научни скуп 2017.
    • Важни датуми
    • Одбори
    • Упутство за сажетке и радове
    • Програм

Брзи линкови

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

© 2014 Факултет спорта и физичког васпитања, Универзитет у Београду | Благоја Паровића 156 | 11030 Београд, Србија | +381(11)3531-000 | контакт

Пливање у настави
Књиге и уџбеници - Појединачни спортови
уторак, 04 март 2014 09:49

Увећај

autori Аутор

Проф. др Бранислав Јевтић

podaci Каталошки подаци

Меки повез
176 стр. ; илустр. ; 24 цм.
ISBN 978-86-80255-84-2
Година издања 2011.


meta Мета

ПЛИВАЊЕ; НАСТАВА ПЛИВАЊА;

Цена са ПДВ-ом

--.---,-- РСД


Како да купим ?

indent Кратак садржај:  Књига "Пливање у настави" је оријентисана према наставнику, његовом педагошком раду, моделу обучавања, вредновању, методама подстицања ученика на учење и постигнуће. На једном месту конкретизује теоријске поставке и детерминише практичне моделе наставе пливања у школском окружењу и дечијем спорту. Полазећи од теорија наставе и учења, теорија биолошког раста и развоја, социјалног развоја и учења, као и теорија које се односе на моторичко обучавање у физичком васпитању и дечијем спорту, аутор гради целисходан теоријски оквир и чини увод у специјалну дидактику - методику пливања.
Настава пливања се препознаје као педагошко средство у моторичком, когнитивном, интелектуалном, афективном и социјалном развоју ученика. Аутор наглашава педагошки целисходне везе између ове наставе и развоја интересовања и навика за моторичко и когнитивно учење. Подробно дефинише моторичку комптенентност у води и самом пливању. Даје примере и моделе обучавања моторичких вештина у води и самом пливању. Истиче целисходне наставне садржаје, методе наставе и технике обучавања, којима се подстиче, прати и вреднује развој значајног броја компетентности ученика. Наставу пливања представља у контексту савремене педагошке теорије и праксе.
Целокупан текст књиге је богат теоријама, полемикама, закључцима истраживачких студија, као и цитатима и аутоцитатима из педагошке научне периодике, периодике физичког васпитања и дечијег спорта.

 

< Претходна
 
© 2014 Факултет спорта и физичког васпитања, Универзитет у Београду | Благоја Паровића 156 | 11030 Београд, Србија | +381(11)3531-000 | контакт
Valid XHTML and CSS.