Knjige i udžbenici Pojedinačni sportovi Plivanje u nastavi
  • СрпскиСрпски
  • EnglishEnglish

Glavna navigacija

  • Početna
  • Vesti
  • Upis 2024/25.
  • O Fakultetu
  • Nastavnici i saradnici
  • Najbolji studenti
  • Studije od 2021/22
  • Studije od 2014/15
  • Studije od 2008/09
  • Specijalističke strukovne
  • Biblioteka
  • Informator o radu
  • Veb linkovi
  • Završni radovi
  • Vizit karta
  • Projekti
  • Partneri
  • EDUROAM
  • Kontin. medicinska edukacija

Studiranje

  • Predmeti IAS-OAS-OSS
  • Izborni predmeti
  • Stari nastavni programi
  • Master predmeti
  • Predmeti SSS
  • Ispitni rokovi
  • Dokumenta

Izdanja

  • Knjige i udžbenici
  • Godišnjak
  • Zbornici
  • Časopis „Fizička Kultura“
  • Kako da kupim ?

Kursevi i seminari

  • Kursevi za trenere
  • Fitnes kursevi
  • Škola za animatore
  • Seminari

Telesno vežbanje i sokolstvo

  • Naučni skup 2017.
    • Važni datumi
    • Odbori
    • Uputstvo za sažetke i radove
    • Program

Brzi linkovi

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

© 2014 Факултет спорта и физичког васпитања, Универзитет у Београду | Благоја Паровића 156 | 11030 Београд, Србија | +381(11)3531-000 | контакт

Plivanje u nastavi
Knjige i udžbenici - Pojedinačni sportovi
utorak, 04 mart 2014 09:49

Uvećaj

autori Autor

Prof. dr Branislav Jevtić

podaci Kataloški podaci

Meki povez
176 str. ; ilustr. ; 24 cm.
ISBN 978-86-80255-84-2
Godina izdanja 2011.


meta Meta

PLIVANJE; NASTAVA PLIVANJA;

Cena sa PDV-om

--.---,-- RSD


Kako da kupim ?

indent Kratak sadržaj:  Knjiga "Plivanje u nastavi" je orijentisana prema nastavniku, njegovom pedagoškom radu, modelu obučavanja, vrednovanju, metodama podsticanja učenika na učenje i postignuće. Na jednom mestu konkretizuje teorijske postavke i determiniše praktične modele nastave plivanja u školskom okruženju i dečijem sportu. Polazeći od teorija nastave i učenja, teorija biološkog rasta i razvoja, socijalnog razvoja i učenja, kao i teorija koje se odnose na motoričko obučavanje u fizičkom vaspitanju i dečijem sportu, autor gradi celishodan teorijski okvir i čini uvod u specijalnu didaktiku - metodiku plivanja.
Nastava plivanja se prepoznaje kao pedagoško sredstvo u motoričkom, kognitivnom, intelektualnom, afektivnom i socijalnom razvoju učenika. Autor naglašava pedagoški celishodne veze između ove nastave i razvoja interesovanja i navika za motoričko i kognitivno učenje. Podrobno definiše motoričku komptenentnost u vodi i samom plivanju. Daje primere i modele obučavanja motoričkih veština u vodi i samom plivanju. Ističe celishodne nastavne sadržaje, metode nastave i tehnike obučavanja, kojima se podstiče, prati i vrednuje razvoj značajnog broja kompetentnosti učenika. Nastavu plivanja predstavlja u kontekstu savremene pedagoške teorije i prakse.
Celokupan tekst knjige je bogat teorijama, polemikama, zaključcima istraživačkih studija, kao i citatima i autocitatima iz pedagoške naučne periodike, periodike fizičkog vaspitanja i dečijeg sporta.

 

< Prethodna
 
© 2014 Факултет спорта и физичког васпитања, Универзитет у Београду | Благоја Паровића 156 | 11030 Београд, Србија | +381(11)3531-000 | контакт
Valid XHTML and CSS.